Isnin, 28 September 2009

mula kerja...kerja..kerja..


27.9.2009-Ahad. Nampak gaya pagi2 lagi aku dh sampai kt KLIA.Maklumlah terbang pagi2, dh itu je yang paling murah skit dr yg lain.Aku sebenarnya sebelum ke KL singgah di Jerantut dulu. Menjenggok orang istimewa disana sambil makan gulai ikan patin tompayak (yg kita basuh tangan pasti melekat baunye..tu yg ummmphh).Jadi hari sabtu lagi aku ngan kawan baik aku Raja ngan EK dia tuh mulai meluncur laju (14,16 lah jawabnya). Bleh tahan lah jugak jem jalan, terutama dari Kok Lanas- Kuala Krai (memang popular jem sebab smua nak balik kije lak).

Plan awal nak bertolak pukul 800am, apakan daya manusia suka merancang DIA jua yg menentukanya.Apapun aku bersyukur dapat sampai kt Jerantut tertutamanya dan kt KLIA tuh.Terima kasih kt kawan baik ..

Pukul 1100am, sampai aku di Sibu yg perlu menanti Jal meh amik kitaorang. Sampai umah tercinta kami kene lah stat mengemas rumah ..menyapu...cuci bilik air...petang tu aku tido apa lagi badan dh penat lor..

esok setat kije...tapi badan masih malas nak bangun.terpaksa memaksa diri.Kije lagi lah turun naik semangat dibuatnya..apapun kije tetap kije.


p/s: mencari rezeki yang halal

0 ulasan: