Rabu, 2 Disember 2009

aku yang guna Bio Oil..


Pakar penjagaan kulit untuk:

1. Parut

2. Bekas kulit teregang

3. Ketidakseragaman warna kulit

4. Penuaan kulit

5. Kulit kering

Keistimewaan bio oil

1. Hasil yang terbukti secara klinikal

2. Vitamin A dan E

3. Minyak Kalendula, Lavender, Rosemary dan Kamomil

4. Tidak berminyak dan penyerapan yang cepat

5. Sesuai untuk kulit yang sensitive

6. Tiada pengawet

7. Halal

MINYAK pati memainkan peranan yang semakin penting dalam amalan penjagaan kecantikan kulit untuk wanita yang ingin memiliki kulit cantik dan wajah tanpa cela.

Malah, lelaki zaman kini turut mementingkan paras rupa dan berusaha untuk memberikan penampilan terbaik dengan bantuan produk penjagaan kulit.

Antaranya adalah penggunaan Bio-Oil, minyak pati serba guna, yang membantu untuk mengurangkan kesan parut.

Bio-Oil bukan saja dinobatkan sebagai produk parut dan kesan regangan nombor satu, tetapi produk penjagaan badan nombor satu di United Kingdom.


Megat: Aku paparkan maklumat tentang Bio Oil ni bukan aku nak iklankannye, jangan salah anggap cuma nak kongsi pengalaman. Penggunaan Bio Oil ni aku dapat tau dari Puad, dia memang pakar penjagaan muka untuk lelaki. Kebetulan muka aku yang berparut jerawat ni nak lah aku mencuba produk Bio Oil ni mana lah tau bleh hilangkan.

Aku beli Bio Oil kat farmasi di sibu, harga dia letak boleh tahan gak rm55, aku tawar harga bolehlah harga rm50. Sekarang hampir 1 bulan aku pakai produk ni dan hasilnya memuaskan juga. Masih banyak lagi baki yang ada, jadi aku nak habiskan dan nak tengok apakah hasilnya.

Adakah hasil yang aku perolehi sepertimana yang dikatakan dalam iklan Bio Oil, jika tidak hanya omong kosong je lah. Tapi aku tak boleh anggap negatif juga, mungkin ia memerlukan masa.Apapun biar muka berparut asalkan dihati jangan, lagipun muka dah sempurna dan kita seharusnya bersyukur kurniaan Ilahi.

0 ulasan: