Rabu, 14 Oktober 2009

Budak-budak PMR abis pekse dah..

nampak gaya budak PMR dah abis pekse lah.skang diorg bleh lah merehatkan diri..punya lah lama nak tunggu sampai tahun depan tuh.silap2 leh kije dpt gaji lagi.budak kat tempat aku hari last exam tu dh siap2 brg nak balik kg dh.yg aku risau camne lah diorg leh gembira sedangkan usaha tak lah kemana sgt..rasa tak berbaloi lak tgok diorg nak merehatkan diri konon2 lepas abis pekse.kalau ikutkan aku nak je aku suh diorg baca buku utk ting 4 nanti je...hehehhe.biar ada persediaan utk SPM nanti.tapi tak kata kt budak2 jgk dh lepas pekse mesti lah diorg gembirakan..kalau aku pun mmg lah rasa bebas dan gembira.tapi tgok lah nnti bila result keluar adakah mereka akan gembira seperti hari ini.kalau nak bersedih dan menangis tak ada gunanya.sebab mmg patut kerana usaha yg kita buat sepadan dengan keputusan yg kita perolehi.
apapun siap sedia lah..tahun depan aku akan ajar cukup2 korang,sebab keputusan korang petanda kejayaan aku.siap korang...trhehehe.

0 ulasan: