Khamis, 29 Oktober 2009

Orang Baru, teringat dulu-dulu..


Hari ni tempat aku kije dapat sorg lagi...yang digelar pendidik. Aku sebenarnya nak pegi ambil orang baru ni kat airport dgn Mat Ju,tapi Kak Yani lak nak pegi ambilnye...tak ada peluang aku nak kenekan orang baru nih. Bukan apa teringat masa mula2 jadi orang baru...mcm2 dikenakan orang lama..tapi itu semua kenangankan. Bila sampai orang baru nih, teringat aku masa mula2 sampai kt sini.Dalam hati macam2 difikirkan..mana tempat tinggal, mcamana keadaan tempat kije, nak makan apa...mcm2 lah difikirkan dlm kepala nih.
Apapun itu pengalaman setahun yg lepas...skrang sudah mengenalin semuanya.Aku bersyukur ditempat ditempat ini untuk mencari rezeki yang halal..
terima kasih kepada kawan2 yg menjaga aku dulu masa mula2 sampai ...menjaga? huh yer lah tuh...Mat Ju(tukang tunjuk tempat+selalu belanja makan), Haizul(kami teman dia jaga SPM), Zaki, Afnan (Bagi tumpang rumah yg cantik)....Syuk, Mat Yong, Duan (tak sempat nak bermanja hahahaha...)...dan lain2 kawan...mungkin tak tersebut....
sekarang menuju kedestinasi dan kehidupan yang berbeza....

Megat: setahun dh aku kije...

0 ulasan: