Ahad, 15 November 2009

Makan malan bersama..


Hari sabtu 14/11/09 tempat aku kije wat majlis dinner di RH Hotel. Majlis nih ramai jgk lah yg hadirnya kira dptlah kami bersuka-suka setelah penat berkerja selama 1 thn nih...Majlis makan2 nih dikhuskan jgk utk guru2 yang berjaya berpindah dan menyambut guru2 baru di tempat kije aku nih. Antara mereka yg berjaya pindah Kak Yani (sunyi aku tak dop KY), Wassana (tak leh kacau dia lah), Maliana dan Norshah..
Manakala pegawai pendidikan yg baru dtg lak Safarina dri Kedah.
Okep bercakap pasal majlis nih mmg sgt meriah dgn coleteh Matju dan Kak Yani. Mereka yg hadir pun bleh tahan sporting dan lawa2 hehehe...macam2 lah aktiviti yg ada spt karaoke, cabutan bertuah (yg aku tak pernah bertuah), mr maskulin (MatJu) & mrs faminin (Anita..mmg lawa dia) tapi Ly pun bleh tahan cute hehehe...
Pada aku mjlis tu mmg meriah dan bleh wat smua org gembira...hope smua gembira lah kan.
Majlis habis pkul 11.15pm..semua balik dgn pelbagai pengalaman..aku lak balik dgn gambaran yg byk sebab aku amik gambar kijenye hehehehe..

Megat: makan byk dari petang lapor...

0 ulasan: