Selasa, 24 November 2009

Masalah berkepala berkelemumur..


Sekarang ni aku alami masalah yang kebiasaan dialami oleh lelaki atau perempuan yang mempunyai rambut iaitu masalah kelemumur. Sebelum ini tak pernah aku alami masala ini. Hal ini boleh menyebabkan kehenseman aku terjejas hahahaa...yer lah mana tak tengok rambut ada kelemumur...tapi yang pelik kt sebelah kanan je ada masalah ini. Penyakit ni membuatkan kepala aku gatal dan ia akan menyebabkan kelemumur berguguran. Adoi rimas aku...
Apapun aku dah menyelidiki sebab dan kenapa masalah kelemumur terjadi. Cuma sekarang bagaimana nak atasi masalah ini, cukupkah dengan menggunakan syampu yang banyak dijual dipasaran. Mungkin juga dengan membotakkan kepala masalah ini dapat diatasi...oh tidak!!.
Penggunaan syampu anti kelemumur yang kerap kemungkinan boleh menyebabkan masalah ini dapat diatasi. Apapun lebih baik mencuba, dan kita dapat tengok adakah positif kesannya atau hanya ombong kosong untuk memikat pembeli seperti yang terdapat dalam iklan tv tu. Kalau masalah ini masih terjadi bermakna iklan yang dilaungkan dalam tv tu hanya kosong semata-mata..apapun situasi sekarang lebih baik mencegah dari berubat.

Megat: botak kepala lepas dapat result STPM..

0 ulasan: